بهینه سازی و اولیت بندی پروسه ها با Process Lasso Pro 8.2.0.0
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بهینه سازی و اولیت بندی پروسه ها با Process Lasso Pro 8.2.0.0
نوشته شده در چهار شنبه 27 خرداد 1394
بازدید : 205
نویسنده : امین یادگاری

Process Lasso نرم افزاری بسیار عالی برای بهینه سازی پروسه ها،هسته های سی پی یو و مصرف پاور سیستم می باشد. این نرم افزار بسیار هوشمند با اولیت و طبقه بندی پروسه های در حال اجرا از مهم به کم اهمیت نسبت به اجرای هرچه بهتر نرم افزارها و پروسه های در حال اجرا یاری میدهد. همانطور که میدانید ویندوز به صورت عادی نسبت به تقسیم منابع سیستمی اقدام می نماید که این فرایند باعث به وجود مشکل در زمانی خواهد شد که کاربر نرم افزارها و پنجره های زیادی را اجرا کرده است. Process Lasso با تنظیم priority و اولیت بندی میتواند منابع سیستمی را به طور متناسب تقسیم نماید. این قابلیت با الگوریتم ProBalance انجام خواهد شد که در نرم افزار ایجاد شده است که نسبت به تقسیم منابع به صورت اولیت بندی انجام می شود. نحوه تشخیص اولیت ها به این صورت خواهد بود که نرم افزار با شناسایی پنجره و نرم افزاری که در آن موس و کیبرد فعال است ، اولیت مصرف بیشتر از منابع سیستم مانند ram و cpu را به آن خواهد داد و منابع سیستم کمتری را به نرم افزارها و پنجره های غیرفعال ارائه میدهد. حال در کنار این قابلیت ، توانایی تنظیمات قابل ذخیره سازی نیز وجود دارد، یعنی میتواند اولیت نرم افزارها و پنجره ها را از قبل برای Process Lasso تعریف کنید تا به صورت اتوماتیک نرم افزار منابع بیشتری را رد اختیار آنها قرار دهد.

 

Process.Lasso.Cover بهینه سازی و اولیت بندی پروسه ها با Process Lasso Pro 8.2.0.0

 

 

 

password بهینه سازی و اولیت بندی پروسه ها با Process Lasso Pro 8.2.0.0 رمز فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی و اولیت بندی پروسه ها با Process Lasso Pro 8.2.0.0 لینک دانلود با حجم ۴ مگابایت | لینک کمکی

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: Process Lasso Pro , Process Lasso Pro 8 , 2 , 0 , 0 , برنامه Process Lasso Pro , دانلود Process Lasso Pro , دانلود نرم افزار Process Lasso , دانلود نرم افزار افزایش سرعت cpu , دانلود نرم افزار افزایش سرعت سیستم , دانلود نرم افزار مدیریت پروسه ها , دانلود نسخه نهایی نرم افزار process lasso pro, دانلود کرک Process Lasso , نرم افزار Process Lasso Pro , نرم افزار اولیت بندی cpu سی پی یو , نرم افزار مدیریت priority سی پی یو cpu , نرم افزار مدیریت process , نرم افزار کنترل priority سی پی یو cpu ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پشتیبانی